Blog Archive

كله يسلم نفسه ^_^

المتابعون

مهم .. قبل ما تقرا شوف الكلام دا .. اعقلها و تـوكل !

* ممنوع السرقة والنسخ بدون ذكر المصدر باللينك !
وقبل ما عقلك يوزك .. شوف اللينك دا ( دوووس )

* ممكن لو غبت عنكم فترة أو عرفتم أن ربنا توفني / تدعولي / وتشوفو دا ( المــوت !! )


بحبك لما بتبص في عيني وانا مش عارفة ابصلهم من كتر مابشوف جواهم الحب فبتكسف
بحبك لما بتقولي وحشتيني .. وعشان اغيظك اقولك وانت موحشتنيش :P
بحبك لما تفاجأني بهدية حتي لو كانت أد النملة،أو أد الفيل
بحس انك أحن بني آدم فالدنيا
وأكرم بني آدم في الدنيا
انسان مبتبخلش عليا حتي في مشاعرك وكلامك الحلو

 ...

عشان كدا لما بتزعلني
بزعل اوي
ولما بتزعقلي
بتعب أوي،حتي لو أنا غلطانة
عشان مبتخيلش ان ملاكي ممكن يقسي عليا،حتي ولو من ورا قلبه وحتي لو أنا غلطانة
 
أنا كدا موش باردة ورخمة
أنا كدا بحبك أوي ♥ 







6 CoMeNTaToOoOoZ:

سواح في ملك اللــــــــــــــــــه- يقول...

تمنياتي لكما بالسعادة

sara draz يقول...

كل كلمة حستها اوى
ورسمتى فى قلبى ابتسامة كبيرة
^_^
جميلة بجد

rona ali يقول...

ربنا يسعدك دائمآ يا حبيبتى :)

صبح يقول...

كلام لذذذذيييذ كلام جمييييل

كلام مجنون كلاممم من القلب


كلامك لطيف يا عاقلة =)

Unknown يقول...

جميله

heba atteya youssef يقول...

لما بتبص في عيني وانا مش عارفة ابصلهم من كتر مابشوف جواهم الحب فبتكسف

وصف أكثر من رائع ودقيق
تحياتي يا أجمل مجنونه ..

إرسال تعليق



WelCome To

~ A32l MaGNoNa ~

لايك ماي بيدج ع الفيس

ديلفري اعقل مجنونة

حط ميلك هتوصلك المواضيع لحد عندك ^_^:

Delivered by FeedBurner

أج ـمل مدونـات